29.8.11

Kalau la aku....

kalau la aku kaya.... aku buat majlis berbuka puasa besar-besaran dengan anak yatim
Kalau la aku kaya.... aku buat surau baru untuk orang kampung
kalau la aku kaya..... aku bagi duit raya sorang seratus kat semua sedara-sedara
kalau la aku kaya..... aku beli mercun merdeka banyak-banyak bagi budak-budak main puas-puas
kalau la aku kaya..... aku beli baju raya kat makcik-makcik sorang sepasang
kalau la aku kaya..... aku dah angkat MPV baru raya ni...
kalau la aku kaya..... apa lagi eh.....

Itu kalau aku kaya la, masalahnya sekarang aku lum kaya.
Korang doakan aku kaya la, So sekarang aku ucap SELAMAT HARI RAYA jela ya.......

amacam pantun 2 kerat gua?kahkahkah.

Salam Perantau ikhlas dari kejauhan, Kampung Portugis.

10 Rungutan & Aduan:

Anak Teruna berkata...

Kalau la aku kaya ...aku dah tak teruna la jwbnya (kahwin)..Hehe

HiSaM ! ! ! berkata...

betul jugak tu.tp jgn lu sebat sampai empat la....hahaha

Liyana Zahim berkata...

Biar kaya hati dan budi.. Tu yg mak mentua nak.. Neway, selamat hari raya aidilfitri ye.. :)

tieykah berkata...

Selamat Hari Raya Bro:)

wanie berkata...

kalau la gua kaya, gua nak semua gadjet,

HiSaM ! ! ! berkata...

Liyana : yang tu gua kaya. mak lu nk?keh3
tikah : SHRMZB
wanie : lu bile semua 2.gua satu!

izfanora berkata...

jrg org dah kaya buat camtue, tapi ramai orang belum kaya cakap macam tue.. :)

HiSaM ! ! ! berkata...

izfanora : harap semua niat tu terlaksana bila gua kaya.aminnnn

EZAN IDMA berkata...

Kawen bile plak?

HiSaM ! ! ! berkata...

kawen lek lu....isap okok lu.....keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...