11.8.11

Rezeki yang diberi oleh ALLAH

Soalan: apakah hukum orang yang berpuasa yang makan dengan terlupa kemudian teringat kembali yang dia berpuasa ?
Jawapan: sah puasanya kerana itu adalah rezeki daripada allah. Sabda rasulullah bermaksud: “sesiapa yang makan atau minum dengan keadaan terlupa, maka jangan berbuka puasa maka sesungguhnya itu adalah rezeki yang diberi oleh allah kepadanya."

Alhamdulillah...rezeki ALLAH...tahu dop?

Nak tahu banyak lagi soal jawab tentang puasa...sila klik di sini.

TERIMA KASIH EN SYAZWAN

sekian

8 Rungutan & Aduan:

tieykah berkata...

tahu2.HAHAHA

tahu dop?

izfanora berkata...

tahu.. tp biasanya untuk hamba-Nya yang terpilih jer.. :)

Farra Ros berkata...

kan wa da bg taw..tapi lu xmo pcaye

HiSaM ! ! ! berkata...

tikah :tahu la....neeee...hahaha
izfanora : kira gua insan terpilih la...huhu
farra : apa yg lu bgtau?

Liyana Zahim berkata...

Hahhaha.. Tp susahnye nk lupe.. Buat2 lupe buleh tak? Bang pale kat dnding dlu smpai ilang ingatan.. Hahahha~

HiSaM ! ! ! berkata...

liyana :tu gifted tahu.gua ni kira the chosen one.wakaka.gua rasa mcm cite matrix plak

EZAN IDMA berkata...

thanks ustaz :p

HiSaM ! ! ! berkata...

amboi ezan...lu nk try ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...