4.9.11

Memori daun pisang

ingatan ni bukan mcm hard disk.

Nak buang, delete.
Nak simpan, save.
Nak besar, beli seketul lagi.
Nak hilang semua, kasi format.
Corrupt, ganti baru.

Ingatan ini mcm ape ek?

Bila nak buang, makin ingat.
Bila nak simpan, lupa gak kadang-kadang.
Bila nak besar, mana boleh!
Bila nak hilang semua ingatan, lagi la tak boleh.tahu!!
Bila dah corrupt, masuk Tanjung Rambutan.


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH DAN BACA



8 Rungutan & Aduan:

cik pha berkata...

hahaha kalau masuk tanjung rambutan pun beshh gak leh makan rambutan hari2

Liyana Zahim berkata...

Tapi ape kne ngene ngan daun pisang? Kahkahkah~

aleen aiden berkata...

betul!stuju sgt.yg rase seboleh2nye nak lupe tu la kemaen ligat terpahat dlm kepala nih.hu3

izfanora berkata...

akal adalah anugerah paling berharga kurniaan Allah..

mengingati buat kita bersyukur. melupakan membuat kita kufur..

Syazwan Che Deraman berkata...

macam situasi orang bercinta je.
kan kan?

HiSaM ! ! ! berkata...

cik pha :ade rambutan tak pe.
liyana : daun pisang makan dengan n.lemak mmg mari.maksud gua alas.
aleen :hahaha...ingatan kuat
izfanora : T-T
syazwan : ini namanye frust

EZAN IDMA berkata...

Gue pulak nak kasi format u leh

HiSaM ! ! ! berkata...

zan....tolong format gua menjadi org yg lebih berguna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...