22.7.11

Tempat baru

Alat tradisional untuk memerah santan

Minggu ini dan minggu lepas adalah kucar-kacir bagi aku. Mana tidaknya, aku bertungkus-lumus buat persiapan untuk tempat kerja baru aku. Maksud aku, projek baru. Tempat kerja lama still lagi. Persiapan 'First Cut'. Apasal gambar TAPIS? Projek baru aku bukan tapis kelapa mahupon teh ok. Ini projek gempak punya. Tapi nama dia memang buruk sikit....TAPIS. Jangan nak kerut-kerut dahi. Apsal TAPIS, bukan senduk ke,garpu ke,sudip ke, mangkuk tingkat ke, lesung batu ke.......korang jangan tanya aku. Aku tak ada jawapannya. Yang pasti ini projek negara,untuk kelestarian sumber bahan api negara kita...Malaysia.Fuuuuuuu.....lestari tau. reti?



Gambar hiasan, mereka tiada sangkut paut dengan projek aku

8 Rungutan & Aduan:

izfanora berkata...

hahaha.. lama dah xguna tapis tue.. :P

EZAN IDMA berkata...

hahaha tapis ;p

tieykah berkata...

2 minggu lepas wa guna tapis santan tuh

HiSaM ! ! ! berkata...

izfanora : tapis tu org2 lama je yg pakai.mak mak tahu?huhu

ezan : apa hal lu gelak?kurang komersial ker?

tikah : lu buat kueh ke apa?

Liyana Zahim berkata...

Ayt nk bes.. Wakakakaka~

HiSaM ! ! ! berkata...

liyana....ayat mesti gempak.kasi market.haha

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

la..ingtkan nak tapis santan td..tapis alam sekitar openyer..hehe..

HiSaM ! ! ! berkata...

alam sekitar tidak ditapis cik fatin.kami menapis minyak aje.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...