9.7.11

Lelaki macho yang FAIL

Gua memang macho.Gua memang tough. Gua ahli sukan. Macam-macam sukan gua main. Itu fakta. Tapi tak kan hanya sebab gua tengok ANNISSA satu episod je, tu pon sebab mak gua bising-bising gua ubah channel tv lu orang nak ckp gua tak macho.


Gua nak tegaskan dalam hal ni gua tak bersalah walaupon gua rasa layan jugak tengok cerita suami tipu isteri dan kawen satu lagi tapi dengan sahabat baik bini dia sendiri. CHOIIIIII....

11 Rungutan & Aduan:

mrs redzuan berkata...

Layan gak cite ni. Rasa nak debik si farid. Haha.

EZAN IDMA berkata...

ahhahaha . kem slm mak lu :)

tieykah berkata...

wa sedikit emo tengok citer ni

T___T

Oasis berkata...

aku fobia ngan org kawen lebih ni...

HiSaM ! ! ! berkata...

mrs redzuan : gua rasa nk pelempang kt shila...pangggggg

ezan : gua rasa lu ckp direct ngn mak gua.baru dapat restu.

tikah : gua mmg emo,tp cover line dpn mak gua.

Oasis : lek ar.....haha

aleen aiden berkata...

wa klo tengok citer neh memang wa emo.seluruh hari wa akan jadik suram.tapi mak wa xpaham,mak wa tetap nak bukak itu cenel juga.

EZAN IDMA berkata...

eleh. gua bukan nak mintak restu, gua nak bg slm je. hai makcik. assalammualaikum :)

nuruhuda_329 berkata...

singgah n follow kamoo^-^

HiSaM ! ! ! berkata...

aleennnn : skrg gua lak tak paham lu ke mak lu yg emo ni.haha

ezan : mak gua tak ader blog nk jawab.haha

nurulhuda : tirimas k.....ajak tok wan follow skali.:)

Crystal Hati berkata...

wahh mmg best citeni.. tp sedey r farid mati camtu jer huhu

HiSaM ! ! ! berkata...

gua benci farid tapi nk jd macam farid.wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...