27.6.11

Bisikan maut memanggil

Gua ondeway pergi kerja hari ni. Masa kat simpang tiga gua berenti la. Berderet-deret kereta lalu lalang. Kalau tak reti berenti jugak, tu bukan minta penampar. Tu kira mintak patah rusuk jawabnya. Sedang tumpuan gua memang ke arah jalan raya 100 per 100, tiba-tiba gua seakan-akan dengan bisikan halus kat telinga kiri gua. Berderau jugak la darah gua. Apa hal pulak ni. Cepat-cepat gua toleh kiri.


Kaaakkkkk!!!~~~~~~~Gua sigong side mirror.


"Cilakak! Lu benda lain lu boleh gurau. Benda macam ni serious lu tau tak."


Gua terus pulas minyak blah tinggalkan member gua. Lemah semangat gua pagi ni. Gua ingat macam dah nak mati tadi.Sakaratulmaut. Gua belum kawin la!!!


9 Rungutan & Aduan:

Liyana Zahim berkata...

Lemah smgt.. Pelu smayam sunat lbh sket.. Hahaha~

EZAN IDMA berkata...

fuhh risau gwa!

HiSaM ! ! ! berkata...

Liyana : smayang sunat apa yg blh bg semangat gua puliH?

Ezan : lu kena tgk muka gua dan juga tahap adrenaline dapam darah gua masa tu.huh!

cik pha berkata...

ekek sempat lagi ingt nk kwen hahaa

tieykah berkata...

Gua risau



Takot kita tak sempat karok bersama~

HiSaM ! ! ! berkata...

cik pha : perlu tu..amat perlu

tikah (gua ikut sujesen lu): sempat..kalu ezan dtg jb blh dipercepatkan ritural tu.haahah

tieykah berkata...

hahahahaha!tunggu gua naik johor dlu la weh.gua naik bulan 9.insya Allah,dlm masa tu kita g karok.

Kasi gegar Johor!

HiSaM ! ! ! berkata...

la...gua ingt lu mmg da kt johor.tak true la lu ni tikah.haha.

apa2 maklumat lanjut pasal ritual tu lu roger gua.gua da stanby playlist da.haha

tieykah berkata...

hahaha!

tak la.gua dok Kelantan

Tp gua tak sabar nak balik Johor.
Gua nk memberatkan otak.

Dan bila gua rasa otak da cukup berat.Kita pergi karok jom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...