8.12.11

Permata untuk isteri



Ingat aku nak nyanyi lagu koperatasa? Kau Silap la. Ingat aku nak buat puisi syair bagai? Makan tahun la. Ingat aku nak beli cincin diamond? Lambat lagi. Aku tak kaya, aku tak de la berupa mana pun. Tapi aku ada kasih sayang, yang aku nak beri dan kongsi bersama kau. Terima kasih melengkapkan diri aku yang serba kekurangan.

Terima kasih tak terhingga aku ucapkan kat minah ni dan minah ni kerana sudi hadir tempoh hari. Aku sangat terharu yang tidak mengalirkan airmata. Kain itu sangat disukai oleh aku dan dia. Seorang sahabat aku hilang, tapi aku dapat ganti 2 sahabat baru. Terima kasih.

Yang Ikhlas,
Amran (bukan nama sebenar)

7 Rungutan & Aduan:

Liyana Zahim berkata...

Wa nk kawen gak bro hisam!!!!!!!!!

tieykah berkata...

Amran,gua tahu nama lu

HiSaM ! ! ! berkata...

liyana: lu nak kawen jgn lupa sound gua.
tikah : amran kim salam

EZAN IDMA berkata...

abang amran abang amran tekejut adik bila baca tajuk entry abang amran. ingatkan nak kongsi sesuatu. hehe time kasih jugak kat abg amran sebb jemput kami berdua. Semoga berbhagia selamanya :)

Liyana Zahim berkata...

Gua sound lu kai PA system keh? Lu tak dtg siap wa tenyeh2.. Ahahaha!

HiSaM ! ! ! berkata...

ezan : abg amran kim salam.
liyana : ok,cantek.jgn lupa bg tau tema ape k.haha

aleen aiden berkata...

hai amran!kah3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...