12.12.11

Berair

Sejak kebelakangan ini aku selalu berair. Ya, berair. Maksud aku hidung aku berair, selsema. Dah lama juga tak makan ubat selsema yang sebutir berharga RM 2.00 itu. Mahal benar. Maklumlah sekarang ni musim berair, hujan maksudnya. Memang sejuk. Nasib baik belah selatan tempat aku duduk tak di landa banjir.

Sila tengok adik-adik tu musim banjir ni. Jangan nak lepa je biar dia orang main hujan bagai. Bahaya tahu. Kot-kot hanyut ke,lemas ke, ada ular air ke, terpijak paku je. Lagi satu, pakai la sliper ke kasut ke kalau lalu dalam lecah/lopak air. Lindung kaki tu. Kaki tu bukan kah penting bagi seorang lelaki. Pesanan keselamatan tak berbayar dari aku, reti?

Ehsan google

4 Rungutan & Aduan:

Miss Xyz berkata...

Alhamdullilah, tmpt sye pun x bnjir ;) tp kesian jgk tmpt2 yg kne bnjir tu..

HiSaM ! ! ! berkata...

miss xyz: tu la..nasib ddk tanah tinggi.

EZAN IDMA berkata...

Entah kenapa aku lansong tak dpt kaitkan isu banjir dgn entry kau ni. Mcm ada yg tersirt, kahkah,

HiSaM ! ! ! berkata...

banjir kan keadaan berair yang banyak.bukan kah begitu?apa lu pikir?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...