5.11.11

Tips memasak berguna


video

hah... pasni kamu semua tak payah nak sedih-sedih lagi. Tapi kalau orang buat kenduri kawen, mereka-mereka yang datang rewang tu, sempat la pulak nak buat cam ni. sudahnya masak tak pakai bawang la jawabnya.

p/s : gua dedikasikan tips berguna ni untuk lu, ezan, tikah, dan penulis novel terkenal tu.

Selamat Hari Raya Aidiladha dan Terima kasih membaca

7 Rungutan & Aduan:

EZAN IDMA berkata...

kehkehekh perli nmpak! hahaha bro apsl msj lu tak rply!

HiSaM ! ! ! berkata...

settle kan masalah lu slama ni kan?wakakaka.henset gua heng lak....tapi gua sudah pon menjawab bait2 salam lu.hahaha.ini pengaruh penulis novel tu jugak.

aleen aiden berkata...

maaf bai.dsebabkan broadband limit,wa xdapat nak nonton same lu.next time kite nonton wayang sesamela eyh.lu treat.keh3

محمد رازيق berkata...

haha.. nice le bro!! anyway gua ucap salam idul adha :)

azalia hjsalleh berkata...

thanks for the tips. tp nie kalau bwg besar. bawang merah cmne la nak buat

HiSaM ! ! ! berkata...

aleen: cerita apa?jgn ckp lu nk tgk cerita libas.
محمد رازيق : selamat ari raya bro
azalia : lu test je kat bwg merah...sepisis bawang jugak ape...keh3

aleen aiden berkata...

lu!knape malas melampau2 nak hapdet blog nih?kang klo wa gune kekerasan cakap wa xde manners.keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...