16.2.09

Aku Tumpang Bangga

Skrg aku in-charge sebuah kapal Korea. Nama dia LPG Gas Friend, tp jgn tanya aku nape nama kapal ni cmni (mungkin gas tu friendly ke, or org dia friendly ke, or nama owner dia Friendy Frenandes ke....aku xnk tau pon).

Kapten dia org Korea. Masa aku gi 1st meeting tu cam biase la aku pon watla keje aku cm biase. Tapi masa meeting tu de sesuatu terjadik. So de bebrapa org dalam meeting tu terpaksa kuar kejap utk solve problem tu. Then kapten tu ajak la kami yang tinggal tu borak. Pasal yg depan2 tu aku tak nk la cite. Tp part yg aku kagum tu aku rasa korg pon de yg xtau tp dia leh ingt smpi bile2 kate dia. Korg tau cite pasal bola Malaysia thn 1972??? Aku rasa ramai gak yg xtau kan. Aku tau,cuma aku tak ingt tarikh dia je sbb aku agak fail gak nk ingt tarikh2 ni. Yg aku kagum sgt dia siap leh ingt nama Mokhtar Dahari, Santhok Singh, Soh cin Aun. Dia sebut sebijik2. Dia mmg ingt bnd tu sampai mati.

Gambar saje-saje je

Tapi arini bola kite cane??hampeh.....makin turun
ranking FIFA ade la. Menghabeskan boreh. Tu la akibat & org2 FAM yg kurang cekap. Aku maleh nk komen byk2 sbb aku pon baru kalah main bola 9 sblh compny aku smlm. Dala boot bola baru beli, main tgh2 ari buta,siap dpt sunburn lg. Tak pulang modal betul! Hampeh nyer penganjur (cam FAM gak). Tapi team aku tak de kalah sbnrnyer. Yela, menang sekali, seri 3 kali, kalah tak pernah. Kira ok la tu pe!!!

catatan : Luka di luar blh nampak, luka dihati sape tau. Sunburn kat dahi lagi sakit tau!!!!pedih!

0 Rungutan & Aduan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...