5.4.09

4G....Ada BraN???

CHALLENGER

Minggu lepas, aku n geng2 ejek MUDA turun padang dgn aktiviti berlibur mingguan kami. Aktiviti minggu tersebut adalah............EURO Funfair.....org kg. kata pamper la.

En Reza aka Mok telah mencadangkan aktiviti tersebut memandangkan dia pon dah mencuba kehebatan gadjet2 dalam tu ngn membe2 exklusip beliau. So, kami pon menyahut cabaran beliau.

Dalam byk2 gadjet dalam pamper ni...hanya ada 2 mesin yg menarik perhatian kami, CHALLENGER dan VORTEX. Sesiapa yang dpt naik 2 binatang ni, mmg mereka ada kelas tersendiri. Kami decide utk naik Challenger. Aku mmg agak goyang malam itu memandangkan aku baru lps mkn masa tu. Takut Muntah Hijau je nnt. Namun ugutan Jang & En Saepullah (dia ejek tua) telah menyebabkan aku terpaksa gak join.

Hayunan ganaz

Hayunan pertama dan kedua takde rasa pe2 pon bagi mereka yg dahagakan tekanan G! Namun masuk hayunan ke-3, semua dah mula bisu. Hanya aku & Sepul je yg menikmati tekanan G tu. Aku rasa adalah dalam 4G.

Adalah dlm 4 minit baru mesin tu berenti berayun & berpusing. Awek sblm ni yg aku tgk hebat , bukak je seatbelt terus tersembur muntah. Namun hanya kami je yg berjaya. Tapi tak berjaya sgt la....jang:menahan muntah, sepul:menahan pening smpi esoknyer, syir & reza: pejam mata masa naik. So hanya sorg je la yg berjaya malam tu....

Catatan : Misi seterusnya....VORTEX! (kompem Jang & Reza tak ikut) Ada sape bran???


4 Rungutan & Aduan:

reza! berkata...

kemain lagi ko ckp aku mok,

kepala toya ko..

jangz-solidwhite berkata...

jgn cabar bai

savoire berkata...

Wei...ni otai...otai 'berisi' tau! KOROK MU!!
-saiful-

Hisam Hashim berkata...

ilek ar za.....kui3

klu takat bebual xpyh ckp jang

savoire ni en seapullah ker???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...